Kamis, 15 April 2010

heh'ae... mauk banar.... ku di ganggui tarust, kada di sekolah lah, di rumah lah, di luar rumah, . . ::MELAMPIASKAN KEMARAHAN DI BLOG::

coba sehari aja ku kada di ganggui, ku matii aja neh hape ku... tapi fnk kada nyaman jua lawan dy, rancaknya aku dikira ngerebut pacar orang.. pas udah ku jauhi, kada qw balasi sms inya, eee mereka putus.. aku pulang di salahakan.. keani fnk, orang kada pernah pacaran di kira orang yang aneh2.. kena di sambati kada normal lah... aku tuh ga mau pacaran karena aku gag di bolehin ma papah.. kenapa sih mesti takut ma papah,papah, papah melulu! tapi tindakan aku ni juga ada benernya kan?
YA ALLAHHH.... berikan aku petunjukMU,

tapi ku gag boleh putus asa,, ku harus mensyukuri ini smua, pasti ada jalan keluarnya... GO SEMANGAT!!

Tidak ada komentar: